Aug 3, 2012

Corat Coret 03.08 - Bestnyerrrrrr

Wahai bakal suamiku,

Aku akan memasak untukmu, aku akan membersihkan rumah untukmu, aku akan pergi ke kedai sendiri, aku akan menjadi surirumah terbaik, selamanya. INSHAALLAH.

Aku akan berhias untukmu, aku akan mengekalkan penampilan hanya untukmu, aku akan pastikan aku boleh menjadi isteri terbaik untuk dirimu, semampu yang aku boleh. INSHAALLAH.

Aku akan memberikan zuriat untukmu sebanyak mana yang kamu mahukan, dan aku akan cuba mendidik mereka sebaik-baiknya, aku akan cuba menjadi ibu yang baik untuk anak-anakmu. INSHAALLAH.

Selagi mana yang kamu boleh, berjanjilah denganku hanya satu..
Bantu aku untuk mendapat SYURGA JANNAH ♥








Bestnyer if dapat cenggini kan, indahnye terasa kehidupan... Tapi dengan suasana ekonomi n kehidupan mencabar sekarang nie, itz ok lah tak jadi suri rumah sepenuh masa pun. A kareer woman who know the limits n realize at home she's still a housewife, wife to her husband n mom to their children is good enough. Bersama membina cinta dengan jalan yang halal menuju jannah

No comments:

Post a Comment