Mar 26, 2012

Corat Coret: Saya Pernah...

(✿◠‿◠)saya pernah SETIA,
 tapi DIDUAKAN..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah PERCAYA,
 tapi DIKHIANATI..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah MENCINTAI,
 tapi DISAKITI..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah MEMILIKI,
 tapi akhirnya KEHILANGAN..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah JUJUR,
 tapi DITIPU..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah BERHARAP,
 tapi harapan tu cuma SIA-SIA..(╯︵╰,)

Kadangkala masa lalu kte dipenuhi dengan kenangan-kenangan yang membuat kte serik untuk mencuba
Namun, ia juge memberi pengajaran dan pengalaman.. Menjadikan kte orang yang lebih baik
Ble kte disakiti, kte akan tahu ape rasanya dan kita tidak akan menyakiti orang lain
Ble kte memahami erti kehilangan, kte akan memahami nilai menghargai apa yang kita ada
Ble kte ditipu, ia mengajar nilai kejujuran dalam kehidupan dan juga berwaspada dengan apa yang mendatang
Ble harapan kte sia-sia, kte akan berusaha tidak mewujudkan harapan palsu dan tidak mengecewakan harapan orang lain yang menaruh harapan pada kte...

Cherish every moment of life, grab the opportunity when the right person come at the rigth time and the right place.. It may left u, if u let it go.. and leave you with regret for the whole life


No comments:

Post a Comment