Jan 14, 2012

corat coret lagu spider ~ tapi bagaimana


Kau buat ku teruja
Kau buat ku tertawa
Terbit rasa tersembnyi beku
Hingga rasa cemburu seperti
Pasangan kekasih yang hangat bercinta

Dan tak sanggup berpisah
Walau hanya sekejap
Aku sangat merindui kau
Senang sekali kau ada

Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini

Dia bukan tak cantik
Dia bukan tak baik
Hanya kekosongan yang ada
Di sudut hatiku tak bisa diusik
Hingga cinta jadi kematu

Tiada yang nak gaduh
Tiada yang nak tentang
Hingga rasa menjadi kering kontang

Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini

Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa

Bagaimana harus ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini


Well, about this song.. Ader la sesikit kaitan dengan what happens to my life recently - sorry I don't want to say goodbye coz I don't want to see u cry. But I got to walk away juz like that, sebab saya taknak terus beri harapan palsu dan sesiakan masa kamu mengharap sesuatu yang mustahil mampu saya lakukan. Kamu baik, kamu cantik, kamu memang ok takde apa kamu salah or wat silap pun cume itu lah - I got to be cruel to let u go peacefully and forget about me. Please understand that it's not an easy choice to make. But it must happen, coz I cannot lie to myself about the feel anymore. Hope and pray that u will meet someone better than me.

Hehe, akhir kata: memang tak ader lelaki sebaik aku namun yang lebih baik banyak...

No comments:

Post a Comment